.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگان وزنه‌برداری ایران درمازندران تجلیل شدند

در مراسم مجمع سالانه وزنه‌برداری مازندران مربی سازنده از قهرمان المپیکی‌اش بهداد سلیمی جایزه دریافت کرد.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، پس از اتمام مراسم مجمع سالانه وزنه‌برداری که شامگاه چهارشنبه در ساری برگزار شد، بهداد سلیمی از سوی مدیرکل ورزش مازندران جایزه بهترین مربی و هیئت برتر را به مربی سازنده خود قاسم غزالیان اهدا کرد.

این مراسم که در سالن اجتماعات حضرت امام رضا(ع) اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شد، سعادتمند و جمشیدپناه مدیرکل و معاون ورزش و جوانان استان، رحیمی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان، حسین توکلی از قهرمانان المپیک وزنه‌برداری و بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد وزنه‌برداری و المپیکی جهان حضور داشتند.

در این مراسم هیئت‌های قائمشهر، نوشهر و ساری به عنوان هیئت‌های برتر وزنه‌برداری استان معرفی و به مربیان و روسا هیئت‌ها قاسم و فرهاد غزالیان، علی خزایی و سعید سلامت، حمید کلهر، اصغر قربان نژاد و خلیل ضمیریان جوایزی اهدا شد.

همچنین در این مراسم به حسین قاسمیان به عنوان داور برتر، محسن جورسرایی به عنوان مربی و حسین نتاج نیز به عنوان کمیته برتر داوران جوایز داده شد.

در ادامه نیز به روسا هیئت‌های آمل، بهنمیر، فریدونکنار، نکا، بابل و جویبار به خاطر فعالیت خوبشان تقدیر شدند.

در پایان مراسم نیز به قهرمانان المپیکی، جهانی، آسیایی و بین المللی وزنه‌برداری مازندران حسین توکلی، بهداد سلیمی، بهادر مولایی، امیرحسین فضلی، مرتضی بیگلری، محمد جواد رواش، محمدرضا براری، رامین ولی پور، کیانوش باقری و حسام رزقی با اهدای جوایز تقدیر شد. /ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.